Ні для кого не секрет, що сучасне інформаційне поле надзвичайно різноманітне.
Величезна кількість ресурсів, останнім часом переважно в мережі Інтернет, ускладнює рішення про те, де ж просувати свої товари і послуги, продавати власні речі.
На перший погляд, для багатьох проблему вирішено: вони звертаються до відомих брендів, які вклали величезні кошти в рекламу і організацію роботи своїх сайтів.
Багато хто задоволений результатом, навіть попри те, що доводиться платити високу ціну – послуги утримання на кращих позиціях недешеві.
Даєтся взнаки зворотній ефект від великої кількості оголошень, а боротьба за увагу читачів цих сайтів має високу ціну.
Інші йдуть за послугою розповсюдження інформації до розкручених тематичних ресурсів і теж можуть бути задоволеними.
Однак і тут вартість досягнення бажаної мети – необхідного числа потенційних клієнтів, може сягати досить великих значень.
Є ще менші за масштабами універсальні дошки оголошень і тематичні сайти, але вони останнім часом, значно втратили свої позиції.
Процес глобалізації, підкріплений технологічними змінами дав свої результати.
Zhovta.ua – приклад такого ресурсу, який мав досить гарні позиції ще декілька років тому, але досить багато втратив за останній час.
Говорити про причина не будемо, це нікому не цікаво, краще порозмовляємо про те, що ми зараз робимо для того, щоб знайти своє місце в океані різноманітних дощок оголошень.
Точніше сказати, що ми робимо для наших клієнтів, які і надалі залишаються з нами і тих, хто прийде за ними, прагнучи отримувати результат від розміщення своїх оголошень.
Система тегів.
Кожен, хто подає оголошення на Zhovta.ua, може позначити його ключовими словами.
В результаті, позначене цим словом оголошення, публікується на окремій сторінці, яка оптимізована для показу в пошуку за цим, та подібними до нього ключовими словами.
Для прикладу, якщо подається оголошення в розділ Нерухомості, в кінцевій рубриці Квартири є такі теги: однокімнатні квартири, продаж квартир, квартира-студія і т.д.
Якщо пропонований об’єкт нерухомості підпадає під всі ці критерії, подавач позначає оголошення названими тегами і оголошення додатково публікується на всіх цих сторінках.
Що це дає подавачеві оголошення?
Кожна сторінка може бути знайдена в пошуку за різними ключовими словами.
До введення тегів покази обмежувалися лише ключовими запитами сторінки рубрики, наприклад, за групою запитів «квартири».
Тепер сторінка з оголошенням показується значно частіше, за більшим числом ключових запитів.
А це означає більше переглядів оголошення, дзвінків і візитів в офіс потенційних клієнтів.
Крім того, існують і додаткові сторінки тематичних тегів, однак вже з географічною складовою.
Наприклад, «квартира-студія в Полтаві».
Така сторінка формується автоматично після того, як подавач вибрав регіон під час подачі оголошення.
Ці сторінки, показуються за пошуковими запитами, в яких згадується місцевість.
Можна побачити, що на сьогодні лише декілька розділів мають теги.
Це пояснюється тим, що робота по запровадженню тегів досить кропітка і займає багато часу.
Але, рубрика за рубрикою, ми поступово збільшуємо число тегів на сайті.
По низці ключових запитів, ці сторінки вже показуються в ТОП 10 пошуку Google.
Однак, ми розуміємо, що нині вкрай мало просто опублікувати оголошення, хай навіть на багатьох сторінках, «заточених» під велику кількість пошукових запитів.
Тому ми почали цільове просування оголошень, розміщених на Zhovta.ua.
Просування в пошуку Google.
Ми не першовідкривачі, великі сайти вже давно окупували багато рекламних позицій в пошуковій видачі Google.
А все тому, що бійка за клієнта йде не на життя, а на смерть.
В просування в інтернеті на багатьох медійних майданчиках вкладаються величезні кошти.
І це дає результати: увага тих, хто шукає товари і послуги в пошуковій мережі через рекламні оголошення і високі позиції органічної видачі, тієї, що не містить позначки реклама, захоплюється значною мірою.
І це – погана новина для сайтів типу Zhovta.ua.
Але є й гарні новини, як для самого нашого ресурсу, так і для наших клієнтів.
Варто лише було розпочати рекламуватися, як ми побачили, що сторінки, які ми просуваємо, отримують немалу кількість додаткових переглядів.
Крім того ми зауважили, що великі розкручені бренди рідко показуються за тими ключовим запитами, які ми обрали: бійка йде у висококонкурентних сегментах ключових слів.
Але існує величезна кількість ключовиків, які люди вносять в пошуковий рядок, але які з якихось причин проігноровані потужними ресурсами.
Пояснень може бути декілька, серед яких, наприклад, таке: не можна обійняти, те, що не можна обійняти.
І ми раді цьому виявленому факту, а ще більш раді за наших подавачів оголошень, адже віднині ми рекламуємо сторінки оголошень в пошуку Google і приводимо на них цільових споживачів товарів і послуг.
Попереду багато праці задля досягнення мети по просуванню оголошень наших клієнтів до досягнення ними бажаних результатів.
Розширення медійних майданчиків для рекламування, внутрішня оптимізація сторінок з оголошеннями заради збільшення конверсії переглядів у дзвінки і т.д.
Розміщуйте ваші оголошення і досягайте своїх цілей разом з Zhovta.ua