Image title


Від того, як виглядає оголошення й наскільки правильно воно складене, залежить його ефективність. Буває, продаєш гарну річ за низькою ціною чи пропонуєш затребувані послуги, а покупців чи клієнтів на горизонті не видно. Навчіться писати оголошення, від яких буде 100% віддача.

Працюйте над заголовком

Найважливіший елемент кожного оголошення – це заголовок. Саме він привертає увагу відвідувачів сайту й сам від нього залежить, чи буде прочитаний текст нижче.

Основна ціль будь-якого заголовку – привернути увагу цільової аудиторії. Треба зацікавити саме тих людей, які шукають ваші послуги чи товари. Уже з перших букв заголовку читач повинен розуміти, про що йдеться мова. Наприклад, «Дешеві дитячі коляски з доставкою» чи «Приватний будинок за ціною квартири» і т.п.

Якщо оголошення губиться серед подібних об’яв, змініть заголовок і зміст. Нудний однотипний текст не принесе користі, відвідувач сайту навіть оком за нього не зачепиться. Замініть стандартне «Продам ВАЗ-2107 2004 р. в.» на «Продам вірного скакуна ВАЗ-2107 за символічну ціну».

Розгруповуйте товари

Тим, хто продає відразу багато різних речей, не варто рекламувати весь асортимент в одному оголошенні. Як показує практика, набагато ефективніше розміщувати в одній об’яві одну певну послугу чи товар. Рекламне оголошення треба конкретизувати.

Не пишіть «меблі для дому», вкажіть «якісні дерев’яні ліжка», «кухонні шафи», «дешеві комп’ютерні столи» і т.п. Якщо ви продаєте техніку, повідомте про модель замість того, щоб писати групу товарів: не «Продаю холодильники», а «Недорого продам холодильник ATLANT МХМ 1848-10».

Будьте уважними при створенні оголошень, адже деякі товари не має сенсу розгруповувати. Це можуть бути прикраси, аксесуари та інша продукція.

Публікуйте більше оголошень

Не варто покладатися лише на одну об’яву. Оголошень повинно бути кілька (мінімум три) й краще, якщо вони містять різні контактні дані. Для цього можна підключити родичів, друзів, колег по роботі. Так ви охопите більшу кількість відвідувачів сайту оголошень і гарантовано привернете увагу до своєї послуги чи товару.

Додавайте якісні фото

Ефективне оголошення завжди містить кілька фотографій – не менше 3 шт. Це стосується й тих випадків, коли на продаж виставлена дрібничка – дешева дитяча іграшка, книга тощо. В оголошеннях про продаж квартири, будинку, автомобіля, дорогої побутової техніки фотографії повинні бути обов’язково!

В інтересах продавця зробити якісні фото: саме завдяки цьому клієнт вирішить, телефонувати вам чи ні. Якщо людина бачить товар, то рівень довіри й зацікавленості зростає. Гарне фото підвищить ймовірність швидкого продажу приблизно на 30%.

Пишіть якісний текст

Розміщення оголошення на сайті чи в інтернет-каталозі не проходить без складання унікального опису товару чи послуги. Текст не повинен бути занадто довгим – потенційний покупець просто прочитає його «по діагоналі». Спробуйте написати такий опис, в якому буде коротко й ясно розказано про особливості й переваги саме вашого товару/послуги. Немає відгуку від клієнтів? Змінюйте текст.

Не забувайте вказувати контактні дані, якщо це не відбувається автоматично завдяки попередній реєстрації на сайті оголошень. Краще за все додати два номери телефону різних операторів. Але будьте завжди на зв’язку, покупець перейде до іншого оголошення, якщо не зможе вам додзвонитися.