Допомога

РОЗДІЛИ

Як виникли тематичні каталоги

Ні для кого не секрет, що займатися підприємництвом нині стало важче.

І не тільки через такі обставини, як світова та в окремо взятій країні криза, а в першу чергу через зміну середовища, в якому цей бізнес доводиться вести.

Через тотальні і лавиноподібні події в галузі інформації, логістики і грошових розрахунків, локальний рай минулого залишився у тому ж таки минулому.

Тепер у будь-якому бізнесі доводиться мати справу з глобальною конкуренцією.

Практично на всіх ринках, які раніше обмежувалися територіями і де всі ми мали справу з місцевими підприємствами, нині правлять бал потужні гравці, які мають відповідні ресурси, як правило великі і компетенцію, як правило, високу.

Сфера, в якій ми працюємо ось вже понад 25 років – доставка інформації про товар і послуги від тих, хто їх виробляє, продає, чи надає до споживачів цих самих товарів і послуг.

Більше 20 років класифайд – газета з оголошеннями, відображала діловий пульс цілого регіону, вирішуючи для продавців багато проблем зі збутом і позбавляючи покупців головного болю, пов’язаного з тим, де знайти потрібний товар.

Та настане день, а він настане, коли буде віддруковано останній примірник газети, і разом з ним відійде в минуле епоха, коли все було просто, звично і майже гарантовано ефективно.

Правду сказати, ця епоха вже давно канула в лету як факт для дуже багатьох.

На доказ можна привести дані невпинного росту частки продаж, які здійснюються через інтернет, значна кількість яких сьогодні виконується з використанням мобільних засобів.

І боротьба за покупця товарів чи споживача послуг точиться не де-небудь, а в он-лайні – в результатах пошукової видачі, електронних листах і в соціальних мережах.

Як каже наш засновник ВІктор Чубенко, йому самому доводиться просувати не лише інформаційні послуги, а й ресторан, лазню і кондитерські вироби.

З його досвіду, просувати такі товари і послуги сьогодні стало дуже складно.

Перша причина – конкуренція пропозицій для споживачів практично у всіх сфрах бізнесу.

Друга – неймовірна різноманітність інформаційних джерел, ресурсів, що призвела до значного розмивання уваги споживачів, яка раніше була сконцентрована всього лише на декількох медіа – одна-дві газети, пару телеканалів, можливо радіо і – жодного тобі інтернету.

Що діється зараз не нам вам казати, ви напевно і самі в цьому вирі.

І це все відбувається на фоні повідомлень про тренди з розряду інтернету речей чи доповненої реальності, які в майбутньому радикально змінять і нинішній стан справ.

Але то майбутнє, хай і не надто далеке, а працювати, продавати товари і послуги потрібно сьогодні.

А реальність нині така, що небагато підприємців добре уявляють, як використовувати те середовище, в якому всі ми мусимо діяти і як навчитися почувати себе в ньому, як риба у воді, та головне, як змусити його працювати на бажаний результат.

Візьмемо, для прикладу, сайт, який у кожного, безперечно, є.

Але скільки споживачів приходять до вас через сайт скільки і що купують, звідки дізнаються про його існування?

Сайт для вашої компанії чи товарів і послуг – важливий інструмент, через який можна і потрібно продавати, однак, наскільки ефективно він використовується, в разі, якщо є?

Якщо сайт є, то чи є у нього мобільна, або хоча б адаптована версія?

Може ви не знатие, але в наш час половина відвідувачів сайтів приходить на них через мобільні пристрої.

А по яким запитам сторінки вашого сайту видно в пошукових сервісах, таких, наприклад, як Google?

А по яким з них вони показуються у першій десятці?

Від того, знаходиться ваш сай у ТОП-3, ТОП-10 чи ТОП-50 пошукової видачі, в рази залежить кількість візитів на ваш сайт і дзвінків в офіс.

Чи користуєтеся ви контекстною рекламою, щоб бути попереду вправних конкурентів?

Щоб першим зустріти тих потенційних споживачів, які, щоб знайти потрібні товари чи послуги, першим ділом «гуглять» свою проблему.

Чи використовуєте ви модні нині соціальні мережі і яких результатів досягаєте в них.

Якщо не дуже великих, не засмучуйтесь – такий стан справ у більшості.

А проте, через соціальні мережі можна націлювати інфрмацію на ваших цільових споживачів і приводити їх до вас.

І врешті-решт, чи користуєтеся Ви он-лайн майданчиками оголошень і ділової довідки для пошуку своїх клієнтів?

Впевнені, що дехто з вас досить успішно користується такими можливостями, але чи не зустрічалися ви часом і з негативним досвідом?

Тьма таких майданчиків вносить свою частку у загальне розпорошення інформаційного поля, в результаті чого споживачі не знаходять розміщених на них пропозицій.

Є й інша проблема: практично всі системи розміщення інформації в інтернеті розраховані на самоуправління: ви самостійно розміщуєте інформацію, відповідно маєте самостійно і поновлювати, або навіть вилучати її з публікації.

Однак, якщо вам доводилося якось користуватися різноманітними дошками оголошень і довідниками, які можна знайти в інтернеті, ви напевне знаєте, що про якість там часто не йдеться.

Відомості, розміщені в них, якщо немає належної роботи з оновленням, як правило, застарілі, або неактуальні.

І якщо з сайтом, пошуковою оптимізацією і присутністю в соцмережах вам допоможуть спеціалісти відповідного профіля, ми беремося виконати дві останні названі задачі: допомогти потенційним споживачам знайти ваші пропозиції і забезпечти їх актуальність.

Ми вирішили відповідально поставитися до очікувань тих, хто надіється знайти клієнтів для своїх товарів і послуг через розміщення пропозицій на інформаційних ресурсах типу дошка оголошень, або довідкова платформа.

А тим, хто досі не використовував такі можливості, приєднатися до цікавих, на наш погляд, пропозицій, щоб почати освоювати інтернет-простір, де безліч потенційних споживачів просто чекають, щоб ви прийшли до них з нашою допомогою.

ВІктор Чубенко, видавець ресурсу Zhovta.ua

PS

Будь-ласка, ознайомтесь з нашою пропозицією і її головними перевагами – ОЗНАЙОМИТИСЯ

Реєстрація на сайті

Вхід на сайт

Забули пароль?

Відновлення пароля

Щоб отримати пароль по електронній пошті, введіть E-mail, під яким зареєстровані на сайті