Кожне оголошення на нашому ресурсі – окрема сторінка, яка живе по законах інтернету, як і будь-яка інша. У неї є своя унікальна адреса, наприклад, ось така: http://dim.zhovta.ua/ogol/kvartira-na-polovkah-o293850, яка містить в собі крім назви ресурсу  «dim.zhovta.ua» і розділу «ogol» ще й заголовок, написаний латиницею, сполучений з номером оголошення, в даному випадку «kvartira-na-polovkah-o293850».

Цю сторінку з розміщеною на ній інформацією, періодично сканують, тобто відвідують, пошукові роботи, після чого пошукова система, така, як Google чи Yandex, визначає рейтинг цієї сторінки по відношенню до інших сторінок з подібною інформацією – ця дія має назву «індексація».

В результаті обробки інформації сторінці призначається місце в пошуковій видачі: чим вище – тим краще.
За якими критеріями відбувається ранжування сторінки сайту, ніхто достеменно не знає: пошукові системи весь час змінюють свої алгоритми, тому фахівцям часто доводиться визначати їх дослідним шляхом.
З іншого боку, сторінка з оголошенням не існує сама по собі, вона є частиною сайту, на якому розміщена, тож те чи інше місце у пошуковій видачі залежить ще і від самого сайту, наскільки він відповідає критеріям якості, які встановлює та чи інша пошукова система. 
Проте, маємо декілька порад на тему, що можна зробити, щоб сторінка з вашим оголошенням потрапляла у вищий ешелон пошукового рейтингу, що автоматично означає більше потенційних переглядів і контактів для вашого бізнесу чи задачі, яку ви ставите перед оголошенням.

Порада 1 – якомога більше часу не знімайте оголошення з публікації.

Пошукові сервіси дуже люблять «старі» сторінки і надають їм більше переваг у порівнянні з новими.
Звісно, ніхто не говорить про те, що оголошення потрібно залишати на ресурсі навіть після того, як річ продалася – це абсурд.
Але, якщо ваше оголошення стосується послуг, які ви постійно надаєте, або товарів, які відносно довго можуть продаватися, наприклад, нерухомості, продовжуйте його публікацію на довший термін і врешті ви будете отримувати більше переглядів і дзвінків.   

Порада 2 – пишіть правильні заголовки для ваших оголошень.

В першу чергу, використовуйте всю довжину заголовку, яку дозволяє створити наш ресурс, а саме – 70 знаків, з врахуванням пробілів і розділових знаків.
Обмеження в 70 знаків – не примха, а об’єктивний фактор: річ у тім, що приблизно таку довжину має заголовок (title), який показує пошукова система у видачі. Все, що за межами 70 знаків, пошуковий сервіс обрізає. Заголовок Вашого оголошення і є тим title, який пошукова система видає на сторінці своїх результатів.
Для прикладу, наберемо в пошуку Google фразу «вантажні перевезення полтава». 
На 15 позиції видачі – доволі непоганий результат – оголошення нашого клієнта.

Як праильно писати оголошення – ілюстрація 1

Як ви зможете побачити, заголовком у пошуковій видачі є заголовок оголошення клієнта «Вантажне таксі Полтава. ®Полтавський Грузовичок®», а текстом під заголовком – він називається «опис», або «description» – частина його оголошення. На слова, використані в заголовку й описі і опирався Google, присвоюючи сторінці з цим оголошенням №15 у пошуковій видачі.
Рекомендуємо вам використовувати в заголовку слова, які якнайточніше характеризують вашу пропозицію, а в тексті оголошення вживати багато тематичної для вашої пропозиції лексики. Ці дії можуть значно поліпшити видачу сторінки з Вашим оголошенням. 

Порада 3 – не забувайте про переклад вашого оголошення на російську чи українську мову.

Під час подачі голошення вам пропонується зробити переклад на російську чи українську мову. Причому, зробити його досить швидко і легко, варто лише натиснути стрілочку і хоча б прочитати перекладений текст, щоб виправити можливі помилки – все ж таки переклад робить машина.
Чому корисно перекладати? Ресурс zhovta.ua двомовний, а це означає, що кожне оголошення насправді розміщене на двох сторінках, а це вдвічі більше шансів отримати додаткові перегляди ваших оголошень потенційними клієнтами. 
І хоча більшість пошукових запитів в інтернеті пишеться російською, все ж таки і частка українських запитів немаленька. Складається певний парадокс: хоч запитів українською і менше, та шансів для вашого оголошення бути показаним на вищих позціях у пошуку – більше.

Порада 4 – пишіть унікальні тексти

Не секрет, що кожен з наших клієнтів розміщує свої оголошення на декількох дошках в інтернеті. Вивчаючи цю ситуацію, можна побачити, що переважна більшість подавачів просто робить копіпаст тексту оголошення, в результаті чого пошукова машина стикається з кількома ідентичними текстами і змушена робити вибір між ними.

Image title

(Щодо наведеного прикладу на ілюстрації: тексти однакові на кількох ресурсах, добре, що різні заголовки)

Визнаємо, що це впливає погано на сам сайт, де розміщене продубльоване оголошення, бо пошукові роботи ой як не люблять неоригінальні тексти.
Але водночас, це погано впливає і на видачу у результатах пошуку самого оголошення.  
Завжди виграє та сторінка, де текст було розміщено вперше, а всі копії опиняються в аутсайдерах. Тобто, разом з ресурсом, де розміщено оголошення, програє і його подавач, якщо не доклав трохи зусиль і не змінив текст.
Щоб змінити текст, не обов’язково писати його заново, досить додати кілька нових фраз, переставити слова, використати синоніми.  
Оригінальний заголовок оголошення і опис вашої пропозиції покращує ваші сукупні шанси на кращу видачу в результатах пошуку оголошень, розміщених на всіх дошках.

Скористайтеся порадами, не забувайте, що гарний результат для ваших оголошень і у ваших руках!
Бажаємо вам багато нових і щедрих клієнтів!

Віктор Чубенко, видавець «Жовтої планети оголошень»  


Читайте також: 5 ефективних порад, як писати оголошення